Κρατήστε την αγάπη ζωντανή για πάντα



Έχω να σου προτείνω απλά πράγματα για να κρατήσεις για πάντα ζωντανή την αγάπη στη σχέση σου. Το πρώτο είναι να κάνεις τακτικά για το σύντροφό σου κάτι ξεχωριστό. Παρ’ όλο που αυτή η ιδέα δεν είναι τίποτα περισσότερο από κοινή λογική, ωστόσο δεν είναι και κοινή πρακτική. Στη σύγχρονη ζωή, έχοντας τόσες πολλές δραστηριότητες, είναι εύκολο να βγάζουμε τις πράξεις καλοσύνης από το φορτωμένο μας πρόγραμμα. Ο δικός μου κανόνας είναι να κάνω ένα τουλάχιστον ξεχωριστό πράγμα την εβδομάδα για την αγαπημένη μου. Επειδή είμαι κι εγώ φορτωμένος με ένα σωρό δραστηριότητες, όπως όλοι, κάθε Κυριακή βράδυ ρωτάω τον εαυτό μου: «τι το ξεχωριστό θα μπορούσα να κάνω για τη γλυκιά μου αγάπη αυτή την εβδομάδα;» Όταν το βρω, το γράφω στο πρόγραμμα της εβδομάδας.

Και τι είδους πράγματα προγραμματίζω; Αυτά που έχουν περισσότερη σημασία είναι τα απλά πράγματα που θυμάσαι να τα κάνεις συχνά: ένα σημείωμα με δύο λόγια αγάπης, ένα μπουκέτο λουλούδια, ένα απολαυστικό μασάζ. Ανακαλύπτοντας τους τρόπους να μαγεύω την καρδιά της αγαπημένης μου, ξέρω ότι αυτό που θα κάνω θα φέρει εκπληκτικά αποτελέσματα. Αυτές οι εβδομαδιαίες καταθέσεις στον κοινό λογαριασμό της αγάπης μας έχουν προσφέρει υπέροχα δώρα στη σχέση μας.


Από το βιβλίο ΘΑΥΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΓΙΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ του JONATHAN ROBINSON 

Μυστικά Ομορφιάς